Przegląd Skodzi 110 tys., o co poprosić w warsztacie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Waldek_1
    Classic
    • 2006
    • 11

    Przegląd Skodzi 110 tys., o co poprosić w warsztacie?

    Witam.
    Przymierzam się do przygody z CA... na początek wytłumienie drzwi i coś sporo lepszego od serii na przód.

    Mam jednak pytanie z nieco innej beczki: czytałem sporo o wygłuszaniu,matach,pierścieniach,dystansach itp. i zastanawiam się czy to czasem nie waży zbyt wiele ? Czy nie ma to wszystko wpływu na trwałość np. zawiasów w drzwiach ?
    Samochód jest prawie nówka (3,5kkm) więc troszkę sie martwię...

    Z góry dzięki za odpowiedzi - gdyby ktoś znał inne "skutki" uboczne - proszę o poradę.

    Pozdrawiam - Nastar
  • Lukasso
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 611

    #2
    Przegląd Skodzi 110 tys., o co poprosić w warsztacie?

    Pierwszy raz będę jechał swoja skodzią na przegląd, przebieg 110 tysięcy, poprzedni właściciel nie serwisował auta w ASO auta od 70 tysięcy, miał jakiegoś zaufanego mechanika, ja zamierzam jechać do pana Bogumiła z nowej wsi. I teraz o co mam go prosić przy takim przebiegu?

    -rozrząd robiony przy 90 tysiącach
    -wymiana oleju, filtra - jasna sprawa- jakieś sugestie co do firmy filtra?,
    -filtr powietrza- jest sportowy, czyściłem przy 104 tysiącach, ale chce spróbować normalnego czy będzie różnica, i też jakieś sugestie co do firmy, w sklepach dominuje firma FILTRON i są dwa modele pasujące do oktawi, tylko jeden ma taką biała gąbeczkę jeszcze doklejoną?
    -filtr przeciwpyłkowy,
    -klocki hamulcowe, według mnie jeszcze na jakieś 5 tysięcy starczą, ale poproszę żeby lukneli fachowym okiem, firmę znajdę na forum, ale jak ktoś żuci tutaj sugestie to się nie pogniewam :-)

    No i co jeszcze? O co mam jeszcze męczyć :-), jakieś świece, czy inne historie sprawdzenie rolek?

    Komentarz

    • chester121
      L&K
      • 2005
      • 1053

      #3
      hmm czy znasz tego poprzedniego wlasciciela??
      bo skoro nie masz zadnych papierkow ze byl serwisowany
      to polecam zrobic caly przeglad kto wie co ten zaufany mechanik zrobil albo czego nie zrobil
      z tym rozrzadem jesli byl robiony "domowymi" sposobami to polecam ustawic kat wtrysku (jakos wszyscy o tym zapominaja, nawet ASO :evil: )

      klocki hamulcowe zmienil bym juz teraz bo 5kkm to nie duzo i nawet sie nie spostrzezesz a bedzie po nich :|

      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Czy jestes na 100% pewny ze rozrzad zostal zmieniony ? :roll: i dokladnie co , bo nie ktorzy wymieniaja tylko pasek i rolke napinajaca :!: A reszta rolek mowi czesto papa po troche wiekszym przebiegu w tym i pompa wodna :roll:
        No i dodatkowo czy jestes pewny przebiegu ? bo ktos mogl np. skonczyc serwisowania na 70kkm w ASO przeleciec nastepne 100kkm i cofnac licznik do ~105kkm :roll:
        Nie mowie ze tak musi byc ,ale nigdy nic nie wiadomo :roll:
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • Lukasso
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 611

          #5
          co do rozżądu jestem pewien, co do przebiegu to auto było z leasingu wykupowane, porównując średni przebieg z książki serwisowej osoba która mi sprzedała auto raczej nie cofała licznika, choć u nas to nigdy nie jest na 100% pewne....dlatego pytam na co jescze watro zwrócić uwagę .....

          Komentarz

          • henio
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 631

            #6
            Zamieszczone przez Lukasso
            co do przebiegu to auto było z leasingu wykupowane, porównując średni przebieg z książki serwisowej osoba która mi sprzedała auto raczej nie cofała licznika, choć u nas to nigdy nie jest na 100% pewne....dlatego pytam na co jescze watro zwrócić uwagę .....
            Szczerze to ja bym zwrucił uwage na wszystko

            Komentarz

            • aldam
              L&K
              • 2006
              • 1036

              #7
              Moja octavia ma dokładnie taki sam przebieg i powoli szykuję się do przeglądu.

              Wymieniam:
              1. Olej (Motul) + filtr
              2. Filtry: powietrza, paliwa, przeciwpyłkowy (nie wiem tylko jakiej firmy :?: )
              3. Myślę też o pełnym serwisie klimy (gdzie polecacie to zrobić :?: )
              4. U mnie pasek rozrządu wraz z napinaczem był wymieniony przy 60 kkm, więc chyba też powinienem go wymienić :?:

              Pozdrawiam
              Audi A4 1.8TFSI

              Komentarz

              • Pulse
                Rider
                • 2006
                • 461

                #8
                Zamieszczone przez aldam
                U mnie pasek rozrządu wraz z napinaczem był wymieniony przy 60 kkm, więc chyba też powinienem go wymienić :?:
                Jezeli chcesz byc bardzo ostrozny to tak, zazwyczaj rozrzad zmienia sie po 80-90 kkm
                :: O1 AXR Kombi

                Komentarz

                Pracuję...